4 tankar på “Ebba hoppar höjd!

  1. Kan Ambra hoppa så högt? Det var min första tanke, när jag läste om Ebbas höjdhoppstävling, men sedan hajade jag. Bra gjort, Ebba! Den här filmen måste jag visa morfar./Mormor

  2. Tjusigt Ebba, att du använder dig av en variant av den gamla hederliga dykstilen.
    Den avände jag också för väldigt länge sedan i skolan, och var faktiskt ganska duktig i just höjdhopp. Jag lyckade hoppa 125 cm som bäst.
    Om ni läser följande artikel som har några år på nacken så försår ni att du kanske är en trensättare. Så fortsätt i den stilen
    http://www.dn.se/sport/holm-ett-levande-hopplexikon-1.206965
    Annika

  3. Personligen tycker jag nått i denna stilen låter bättre
    Meredith Beerbaum ……Meredith Beerberg………..Ebba Beerberg……Ebba Silberg

Lämna en kommentar