Satsa på rätt häst.

Godmorgon!

Idag är det första dagen på arbets eller skolveckan för de flesta läsarna
– Men för mig är det ledig dag:)) efter att ha jobbat helgen.

Igår söndag var jag med på en spännande intervju med en i hästkretsar känd person (åtminstone här i Varbergstrakten). Men den kan jag inte berätta om förrän senare i veckan när artikeln har blivit publicerad i Hallands Nyheter.

Idag hoppas jag komma iväg och hämta den omskrivna halmpelletsen, och förhoppningsvis boka in lite löshoppning åt Wille och Mary. Dessutom hoppas jag att Aina får bokat in ett veterinärbesök så att hästarna får sin vaccination. De nya vaccineringsreglerna gör att det gärna glider ut lite på tiden för vaccinering.

Medan jag försöker göra lite nytta så tycker jag att ni kan fundera på vikten av att satsa på rätt häst. Det hjälper ju inte att det är europas bästa häst om det inte är rätt häst för dig. Min sambo satsade förresten på rätt häst i lördags och fick 7 rätt på V75. Synd bara att det inte gav så stor utdelning.

Den roliga videon om vikten av att skaffa rätt häst snappade jag upp på FB tidigare i veckan. Tack Mona Gladden!

Apropå Facebook så har jag nyligen gjort en facebooksida för Team Fix. Den ingår i den allmäna förnyelsen och uppryckningen av dagboken/bloggen. Jag gjorde den lite i smyg i lördags kväll. Men den har redan fått några gilla. Tanken är att jag skall kunna lägga länkarna till blogginläggen där så att jag slipper ”spamma” mina icke hästvänner med alla blogglänkar. Gå gärna in och gilla sidan, så får du en påminnelse när det finns ett nytt inlägg. För den här regelbundenheten som varit de sista dagarna kan jag inte lova./Annika

1 tanke på “Satsa på rätt häst.

Lämna en kommentar